PAS Parti Ajaran Sesat.

Thursday, 9 February 2012

Hish hish hish.

Mulut kemain cabul. Baik ko berambos dan jangan jadi MB lagi. Kalau selama neh geng2 umno selalu cakap pas kafir mereka [walhal mana ada] yang neh depa tak sedar diri pula? Hakikatnya pas tak pernah kafirkan umno. Dorang yang makan cili beb. Contoh ;

A tidak bersolat. B pergi dekat c dan berbual2, ko tahu orang yang tak bersolat tue berdosa besar. Beza antara orang islam dengan orang kafir ialah solat lima waktu. Lepas tue A terdengar dan terasa. Dia jadi marah. Fack U punya B. Ada ka dia cakap aku kafir kat C. G matilah B. <-- Nampak?

Ada sapa2 cakap A kafir? Takdak.
Ada sapa2 [pemimpin pas] cakap umno kafir selama neh? Takdak.

Dah tue apasal umno terasa? Why why why? Owhh makan cili. Makan cili pun beb.. salah sendiri. Aku tak pernah soh hangpa makan cili. Apa yang B cakap termaktub dalam hukum islam. Dia menyampaikan apa yang benar. Dia tak boleh sampaikan sesuatu untuk menyenangkan diri ko. 
Alquran bukan begitu. Islam bukan begitu. Kita tak boleh mengubah hukum Allah swt ikut suka kita. Tapi kita boleh ubah diri kita agar selaras dengan hukum Allah swt. Tue jek. Kaedah simple macam neh pun tak reti nak faham. Macam mana nak masuk kaedah yang lebih sukar dan islamik lagi? 

Peh. 

Sesi dakwah nak habis. Mode marah plak neh. Lihat bawah neh ;


Otak senget. Ehh MB isu stadium apa kes? Isu apanama.. yang tabung anak2 terengganu tue apa kes? Isu roboh sekolah islam apa kes? Wehh MB, ko pergi buat kerja ko dengan selesaikan isu2 yang melingkari kehidupan orang2 terengganu. Janganlah sibuk nak sesatkan orang bagai. 

Dok pongpang cakap perjuangan pas tersasar walhal dengki sebab pas keterdepan dalam memodeninasikan islam di kaca mata ahli2 akedemik. Ramai orang2 islam profesional dah mula menerima pas. Dulu mereka sangka buruk. Mereka ingat pas neh kolot. Tapi sebenarnya mereka tersilap. 

Pas bukan kolot. Mungkin kaedah masa tue tak berapa sesuai. Kini pas gunakan pendekatan yang lebih softifikated. Konsep menerima dan memberi. Ini betul. So MB terengganu dengki. Dia lihat ramai anak2 muda mula sokong pas. Anak2 muda dalam pas ditarbiah. Dia dah marah le tew. 

MB, ko kalau nak macam tue pun boleh. Ko masuklah pas. Ko mesti rasa happening. Jangan nak dengki je. Masuk pas. Ko tarikbalik ayat dalam tue. Nanti penyokong pas marah ko jangan melenting pula. Ko sendiri yang cari suwey. Bukan orang lain pun. Bai

Ameno : Suka2 nak sesatkan orang.. 



0 comments:

Post a Comment

Pro Barisan Nasional

Pro Pakatan Rakyat

Pro Barisan Nasional

Recent Posts

  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP