Kenapa Nik Aziz Suka Solat Sorang2 dan Pengikut2 nya Pakat2 Tengok???

Friday, 1 June 2012

Solat sorang2 di tanah lapang. Kalau buat lawatan tapakpun X kan lah tak ada masjid, surau atau musola? Dekat tanah lapang pun selain dah ada sejadaah ada karpet merah lagi??? Macam "zam-zam-ala kazam" lah pulak...

Mungkin yang ini TG melawat kawasan jadi kerana tak ada tempat lain maka beliau 
solatlah di "Musola". Tetapi mana semua yang lain???


Orang solat sunnat pun nak hairan ke? Semua pakat2 tengok???


Pelik, yang ini pulak TG solat celah2 pokok sambil cuma diperhatikan oleh yang lain. In solat apa ni??? Kalau solat fardhu, yang lain X payah solat ke?

http://bumiyang.blogspot.com/2012/06/kenapa-nik-aziz-suka-solat-sorang2-dan.html

2 comments:

Nazaruddin si Hamba Allah 1 June 2012 at 09:59  

Gila punya kepala hotak! Orang solat menyembah ALLAH SWT pun kau nak sebok! Yang buat maksiat tayang punggung dan separuh bogel kau tak nak pulak tolong tegur! Cissss... keparat!

apimerah75 2 June 2012 at 00:15  

Tok Guru semayang sunat tu...kalo ko nak tau, ada banyak jenis semayang sunat nih...kalu ko tak reti nak semayang, ko blajar la dulu dgn tok guru ke ostad ke...tapi yg paling penting ko mesti masuk ISLAM dulu baru buleh semayang mcm Tok Guru Nik Aziz.

Post a Comment

Pro Barisan Nasional

Pro Pakatan Rakyat

Pro Barisan Nasional

Recent Posts

  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP