KHALID PERTIKAI, KENAPA PELIWAT NAK JADI PM?

Saturday, 26 September 2015


Hah! Ingatkan kita sebagai rakyat biasa je yang mempertikaikan mengenai perkara tu. Rupanya, Si Khalid Ibrahim ni pun turut mempertikaikan benda yang sama. Kenapa Si Peliwat tu juga nak jadi PM?

Mungkin akan ada orang kata, tindakan Si Khalid Ibrahim tu mempertikaikan perkara tersebut kerana didorong oleh perasaan dendam dia terhadap Si Ketua Penipu tu sebelum ini.

Jika difikirkan dari satu sudut, memang betul apa yang diperkatakan. Tapi secara logiknya, ada benar jugak perkara yang dipertikaikan oleh Si Khalid Ibrahim tu. Pakatan dah takde calon lain ke?

Kenapa balik - balik Si Ketua Penipu yang dah didapati bersalah kerana meliwat bekas pembantu peribadi dia tu jugak yang nak dipilih dan menjadi calon tunggal sebagai Perdana Menteri Malaysia?

Adakah puak - puak Pakatan Haramjadah tu semuanya dah ketandusan pemimpin untuk dijadikan sebagai calon sehingga terpaksa memilih seorang banduan menjadi Perdana Menteri?

Dan apa yang lebih menghairankan ialah kenapa puak - puak DAPigs tu boleh bersetuju dengan pencalonan tersebut sedangkan diorang jugak yang menuduh Si Ketua Penipu tu sebagai Peliwat?

Bukan ke dulu Si Apek Kit Siang, Si Tokong DAPigs serta Mendiang Karpal Singh juga yang menuduh Si Ketua Penipu tu sebagai seorang Peliwat dan mendesak agar dia digugurkan dari jawatan Timbalan Perdana Menteri?

Jadi, kenapa sekarang puak - puak DAPigs tu pulak yang dilihat beria - ia sangat nak mengangkat Si Ketua Penipu tu dan dipilih untuk menjawat jawatan sebagai Perdana Menteri Malaysia?

Tidakkah itu membuktikan bahawa puak - puak DAPigs tu ada agenda subversif yang sengaja disembunyikan dari pengetahuan orang lain? Hakikatnya, DAPigs ni berjuang untuk kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri je. Dasar Kafir Harbi ni memang tak boleh percaya!!!

semuthitam80.blogspot.my

4 comments:

mansor 26 September 2015 at 02:48  

masyaallah orang yang kata anwar meliwat tu tak kira apa pangkatnya...adalah pemfitnah sebab mereka tak tengok peristiwa tu.....bagaimana kalau orang kata kamu semua anak zina kamu percaya tak....

mansor 26 September 2015 at 02:48  

masyaallah orang yang kata anwar meliwat tu tak kira apa pangkatnya...adalah pemfitnah sebab mereka tak tengok peristiwa tu.....bagaimana kalau orang kata kamu semua anak zina kamu percaya tak....

Andre Irwan 26 September 2015 at 03:44  

La ni memang Melayu suka makan daging HARAM. Tuduh ikut dan saja. Bukti tak betul pun tak pa, janji kita tuduh. Inilah warisan bangsa aku Melayu yang terhebat. Dia tak lihat pun tapi bila bercakap macam dia yang kena liwat dengan Anwar. Heheheheh ....

TokBoy Meli 27 September 2015 at 20:16  

PRTAMANYE USAHLH BUAT TUDUHN MLULU TNPA BUKTI MNGIKUT KHENDAK AGAMA. HAYATILH Firman Allah S.W.T:
"Dan orang-orang yang melemparkan tuduhan zina kepada perempuan-perempuan yang terpelihara kehormatannya, kemudian mereka tidak membawa 4 orang saksi, maka sebatlah mereka dengan 80 kali sebatan dan janganlah kamu menerima penyaksiannya itu selama-lamanya, kerana mereka itulah orang-orang yang fasik"( Surah An-Nur:4)
KDUANYE, APEKH MLAYU LBIH SUKE BRTUANKN PROMPAK SBGAI KTUANYE?

Post a Comment

Pro Barisan Nasional

Pro Pakatan Rakyat

Pro Barisan Nasional

Recent Posts

  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP