Hassan Ali : Saya Jumpa Umno Dengan Restu Presiden PAS !

Monday 13 February 2012

Datuk Dr Hassan Ali menegaskan perjumpaannya dengan Bekas Menteri Besar Selangor, Dr Mohamad Khir Toyo selepas pilihanraya umum ke-12 adalah dengan restu Presiden PAS, Dato’ Seri Abdul Hadi Awang.

“Selepas pilihanraya (ke 12)..memang betul saya jumpa dengan Khir Toyo..nak bercerita tentang penyatuan umat..nak cerita tentang akidah..nak cerita tentang syariah..nak cerita tentang akhlak seluruhnya..tanpa saya bersembunyi..tiap-tiap satunya dalam pengetahuan Presiden PAS.

“Bahkan Presiden PAS memberitahu saya..kalau ada orang tanya..dr tak payah jawab..suruh dia telefon saya sendiri”, katanya dalam ceramah ‘Selamatkan Akidah Umat Islam’ di Kampung Pengkalan Peguh, Lahat, Ipoh Perak, 10 Feb.


http://www.anwaraidc.com/?p=21785

0 comments:

Post a Comment

Pro Barisan Nasional

Pro Pakatan Rakyat

Pro Barisan Nasional

  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP