HOT : BUKTI PAS TAKUT DENGAN BAYANG-BAYANG SENDIRI...

Wednesday 13 February 2013

Aik...awal nampak PAS umum nama calon...apasal ek?? Takut dengan spekulasi yang Haron Din akan tinggalkan PAS ke??...

Tak sangka pula EP yang PAS takut dengan spekulasi tu....Dengar cerita Nik Aziz terpaksa arahkan Pesuruhjaya PAS Perlis untuk mengumumkan secepat mungkin yang Haron Din akan bertanding semula atas tiket PAS di Parlimen Arau..

Semuanya hanya untuk mengaburi mata ahli PAS dan rakyat yang Haron Din tidak mempunyai masalah dengan PAS...

Tapi EP rasa semua orang tahu yang PAS mempunyai 1001 masalah yang tidak dapat diselesaikan...antaranya masalah antara pemimpin dan masalah dengan DAP yang tidak dapat diselesaikan hingga ke hari ini..

Lihat saya isu Kalimah Allah..Hingga ke hari ini DAP masih mendesak PAS untuk menolak keputusan yang dibuat oleh Majlis Syura dah sehingga ke hari ini juga mana-mana pemimpin PAS tidak dapat mendiamkan DAP...

Memberi maklum balas positif dan berkata ya jauh beza maknanya...


Timbalan Mursyidul Am Pas, Datuk Dr Haron Din disahkan akan bertanding pada pilihan raya umum akan datang di negeri ini.

Mengesahkan perkara itu, Pesuruhjaya Pas Perlis, Hashim Jasin berkata, pihaknya sudah mengemukakan tawaran bertanding kepada Haron dan mendapat maklum balas positif.

"Kita beri tawaran ini sejak 2011 lagi dan terbaru, tahun lalu. Beliau jawab secara positif menyatakan kesediaan untuk bertanding kali ketiga walaupun sudah tewas dua kali sebelum ini," katanya.

Ditanya kerusi mana yang ditawarkan kepada Haron, Hashim berkata, besar kemungkinan tokoh nombor dua dalam Majlis Syura Ulama Pas itu akan kembali merebut kerusi yang ditandinginya pada Pilihan Raya Umum Ke-12 (PRU12) iaitu di Parlimen Arau.

1 comments:

Unknown 13 February 2013 at 07:06  

Hahahaha..
Klu DAP menerima semua dasar2 PAS dia x jd DAP la..baik dia jd PAS terus..hahaha..
Lu x tau erk Menteri Parlimen Nazri Aziz umum kt parlimen bahawa negeri2 yg tiada Sultan boleh menggunakan Kalimah Allah utk menggantikan perkataan God..Ketinggalan la lu..
Kerjasama PAS dan DAP adalah dlm konteks bergabung menentang gabungan kekuatan BN spt mana BN yg mempunyai seramai 14 Parti Komponen..
Cer tanya MCA..Meroyan x MCA kalo tiba2 UMNO umum nk laksanakan Hudud?hahahaha..
Perbedaan pandangan itu perkara biasa la krn dh tentu Parti yg berbeza mempunyai dasar yg berbeda..kena la paham yg MCA takkan jd Jawa hanya krn berkawan dgn UMNO...hahahaha....hahahahaha..

Post a Comment

Pro Barisan Nasional

Pro Pakatan Rakyat

Pro Barisan Nasional

  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP