Foto Jelas Pemimpin PKR Melancap Depan Laptop!

Thursday, 28 March 2013

Foto Jelas Pemimpin PKR Melancap Depan Laptop!

Semalam aku dah dedahkan Video pasal Pemimpin PKR yang melancap di depan laptop. Haiissshh tak senonoh betul lah Puak-Puak Pakatan ni. Dalam pejabat pun jadi. Kahkahkah. Klik sini kalau belum tengok lagi.

Atas pemintaan orang ramai, Harini aku sertakan gambar-gambar daripada video itu supaya dapat ditonton dengan lebih besar dan jelas. Ada sajalah alasan bodoh yang dibuat oleh macai-macai pakatan. Asal keluar video je kata edit lah tu lah ni lah. Balik-balik disalahkan juga pada Umno.

Pakatan oh Pakatan. Terima je lah hakikat bahawa takda satu pun pemimpin korang yang berguna. Semuanya sampah dan tak bermoral, Tambah-tambah lagi PKR. Tak boleh dipisahkan Seks dan PKR. Dari boss sampai ke macai satu pun tak boleh pakai. Kah Kah Kah!




















http://1cilipadi.blogspot.com/2013/03/foto-jelas-pemimpin-pkr-melancap-depan.html

2 comments:

Penggali Kubuq 28 March 2013 at 11:09  

hahaha.. apa laa.. ingatkan putera umno je perangai camni.. pemuda pkr pun sama.. emm. dah namanya pkr tu pun serpihan umno sama je laa..

Pengundi Pr 28 March 2013 at 23:11  

Adakah ini cara yang betul sebagai seorang Islam dengan mendedahkan perkara yang memalukan orang Islam lain. Kalau sekalipun dia berbuat dosa tersebut, orang yang mendedahkan perkara ini secara hina seperti ini lebih teruk kelakuannya. Seaungguhnya dosa dan pahala hak Allah dan kita sebagai orang yang beriman harus menjaga tingkah laku dan tidak membuat sesuatu yang boleh menyebabkan Allah murka. Adakah Allah dan Islam mengajar umatnya memalukan manusia lain seperti ini? Adakah balasan pahala kepada pihak yang menyebarkan foto2 jijik ini? Tidak takutkan kita dengan azab Allah di akhirat kelak?

Post a Comment

Pro Barisan Nasional

Pro Pakatan Rakyat

Pro Barisan Nasional

Recent Posts

  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP