Padah Bila Terlebih BerSELFIE Atas Jambatan

Thursday, 10 July 2014


FAIL! inilah padahnya jika terlalu taksub dengan aksi selfie. cuba korang tengok aweks dalam gambar di atas ni.. kesian pula aku tengok.. gara-gara nak tangkap gambar sendiri ditepi jambatan, awek ni terjatuh ke dalam sungai.. nasib baiklah ada yang datang membantu & takde buaya darat :P klu tidak bye2 la..


ps: gambar ni aku cilok dari wall page member.. kejadian tak pasti berlaku kat mana dan bila...

1 comments:

XUMNO 10 July 2014 at 07:55  

Kenapa tak berselfie dalam air sekali?

Post a Comment

Pro Barisan Nasional

Pro Pakatan Rakyat

Pro Barisan Nasional

Recent Posts

  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP