Ramai UMNO Padang Terap..sawan atau gila babi..?

Monday, 13 February 2012

UMNO Padang Terap bela market yang jabatan kesihatan suruh tutup sebab kotoq..!!

KOSMO HARI INI

UMNO Padang Terap tiba-tiba jadi peniaga pekan nat.. kah kah kah

(100% ahli UMNO... sorang pun bukan peniaga pekan nat)

Oleh: Halia bin Lada

Kecoh pasai demonstrasi haram di Naka kelmarin, kononnya para peniaga pekan nat Naka marahkan PAS kerana larang mereka berniaga atas arahan YB Nasir Zakaria, Ahli Parlimen Padang Terap kerana kononnya YB PAS berniat jahat sengaja mahu menzalimi para peniaga Melayu. Halia pun hairan bin ajaib jugak, takkanlah dalam dunia ni ada YB gila macam tu saja-saja nak bagi rakyat marah dekat dia demi untuk memenangi pilihanraya.

Setelah Halia pi siasat rupanya arahan penutupan pekan nat tu bukan ada kena mengena dengan YB Nasir pun, jauh sekali PAS. Ia adalah atas arahan MDPT dan Jabatan Kesihatan yang memantau pasar malam itu dari segenap aspek. Antaranya ialah aspek kebersihan yang tidak diambil peduli oleh sebilangan peniaga sehingga menimbulkan pelbagai masalah kesihatan, antaranya ialah merebaknya wabak kencing tikus.

Kes penutupan sementara macam ni adalah tindakan standard yang dilakukan oleh kerajaan tempatan di seluruh negara sejak berpuluh tahun dah. Tiba2 untuk kes di Padang Terap ni, isu kesihatan itu telah dipolitikkan oleh puak2 terdesak lapar undi dan lapar kuasa iaitu UMNO.


Maka UMNO pun berhimpun beramai-ramai dengan muka tak malu macam kain terpan lori mengaku jadi peniaga pekan nat... mengangkat sepanduk mengutuk PAS dan YB Nasir. Bila foto mereka tersebar seluruh negara maka penduduk Padang Terap khususnya Pekan Naka pun gelaklah berguling2 melihat orang UMNO jadi peniaga pekan nat.

Sudah2lah UMNNO, kalau kering isu pun janganlah sampai semua isu nak dipolitikkan. Halia dok bayangkan bila BN jadi pembangkang lepas PRU13 nanti maka penuhlah negara ini dengan demonstrasi.. antaranya kerana polis buat sekatan saman pesalah trafik, polis tangkap PATI, pihak kesihatan saman pembiak nyamuk Aedes, pejabat agama tangkap orang khalwat sebab bagi UMNO semua tindakan yang dibuat itu menyusahkan rakyat..kah kah kah.

Woi UMNO Padang Terap pimpinan Mahdzir Kholid hangpa dah gila kaa? kah kah kah.

http://infotambahan.blogspot.com/2012/02/ramai-umno-padang-terapsawan-atau-gila.html

0 comments:

Post a Comment

Pro Barisan Nasional

Pro Pakatan Rakyat

Pro Barisan Nasional

Recent Posts

  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP